Veckan




Livet som arbetslös är fan inte lätt när jag inte kan sova längre än till nio, så nu har jag haft absolut inget att göra i två timmar. Men förövrigt är det underbart. Har varit en fullspäckad vecka. I måndags var jag, Isa och Julia ute på Tjörnarp och åkte båt. Sjukt fint väder men självklart började det spöregna så vi fick ta skydd i skogen. Tisdagen gick jag upp tidigt för att köra katarina till sjukgymnasten. Sen gick vi på stan lite, som jag inte ska göra mer innan den 14/10. På kvällen ar vi och hjälpte till på mormors 70års fest. Helt okej.

 I onsdags gick jag även upp tidigt, jag och katarina åkte till Ikea&väla, nyöppning kan man ju inte missa. Eller nåt. Möttes av en trappa full av ikea personal vinkandes med Sverigeflaggor. haha! Så jävla lame. Det var det. Nu är jag ikapp ;) Idag har jag inga planer mer än att städa mitt kaosartade rum. Kanske åka lite inlines också, och fixa lite till imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0