If I had one wish

Sådärja då har även denna dagen gått och jag har fortfarande inte tröttnat på att vara arbetslös. Underbart faktiskt. Jag har spenderat dagen eller snarare eftermiddagen i Malmö tillsammans med Ams och Amanda för att säga hejdå till Isa och Julia. Vi åt mat och snackade, sen gick vi på stan en stund innan mitt tåg gick. Blev en ny foundation och mitt favoritdoftande shampoo&balsam. Jag har fortfarande inte förstått att dem verkligen åker imorgon, känns fortfarande så långt bort att vi inte kommer träffas på ett år. Att jag kommer sakna dem behöver jag nog inte ens skriva. Just nu sitter jag bänkad framför biggest loser Sverige och tänkte fortsätta kvällen framför teven, som jag knappt kollat på under sommaren. Ha de!



<3


Kommentarer
Postat av: Stefan Nilsson

Du skulle inte vilja länka texten "Biggest Loser Sverige" till vår sida så att fler får höra att den finns? - biggest-loser.se/biggest-loser-sverige/ :)

2011-07-18 @ 05:31:58
URL: http://biggest-loser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0