Hela världen är så underbar!

EN VECKA KVAR :D awesome! Igår var jag i Kristianstad med Emelie, Emma och Gabb. Lite Lorreshopping och annat fint. Självklart hittade jag ingen studentklänning. På kvällen blev det även en fika på det nya med HG och David. Idag kom jag hem tidigt, åt kycklingrulle <3 sen sov jag i några timmar och har fortfarande inte börjat plugga på filosofin. Snark!

Ge mig eeeeeer & sommar NU!
SIESTA och lite high on untz

Och den 14 oktober åker vi till Australien :D Känns weird! Men så jävla grymt.


Kommentarer
Postat av: julia

det känns inte så originellt, men LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVEIIIIIIIIIIIIIIIIT passar nog in bäst som kommentar på detta.

2010-05-06 @ 21:50:10
URL: http://djulie.blogg.se/
Postat av: Anonym

visa vad du köpt :P

2010-05-06 @ 22:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0