Coming around again

Väldans lugn helg detta. Igår var det chill i Vittsjö med tacos och spel. Kvällens ämne var mestadels Lorre, såklar! Idag har jag legat i sängen hela dagen och pjöjt igenom OC säsong två. Just nu sitter jag med tro det eller ej, ekonomiboken brevid mig och pluggar inför måndag. Jag har även en hög med saker som också ska göras ikväll helst. Men med OC i bakgrunden så känns det helt okej ;) Jag hade ju faktiskt några bilder från igår, men självklart glömdes kameran hos Emelie. Nu ska jag fortsätta med plugget. Hejdå



LORRELORRELORRE! SOOOOLA!
Isa säger: "Om en vecka har vi amelie efter oss varje dag som tjatar om varannan vatten :D *längtar*" HELL YEAH!


Kommentarer
Postat av: ams

haha i know you love me!

2010-05-09 @ 16:10:51
Postat av: isa

självklart!

2010-05-09 @ 16:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0