Take me higher

Gårdagen var klockren på alla sätt och vis! Började med (klassisk) förfest en la casa de svedjamo, och där spårade det som vanligt. höhö! Nej men var riktigt roligt och mycket hardfuckingrock! yeeeah. Sen åkte vi in till stan med den sjukaste bussturen på länge (tack för den, för nu vet jag vilka jag röstar på i september) för att gå till Harrys, och där spårade det också som vanligt. Världens bästa ställe just nu! Öste till stängning sen blev det fyllekäk på Freds, utan att någon däckade. hahaha! Sen åkte vi hem till Amanda och kollade på sommar med göran och sov fem pers på minimalt space. Idag mår jag fint tack vare brustablett igår och en kebabrulle nyss. Så ikväll blir det mer festligheter. Hejsvejs!










Blev bjödna på pannkakor på torget igår av svenska kyrkan. hahahah! Whaaaat liksom.

Kommentarer
Postat av: Emelie

GALET! hahaha. Och den äckliga jävla muggen! FYFAN! haha. Klockren kväll! ;)

2010-01-31 @ 11:55:59
URL: http://spontee.blogg.se/
Postat av: julia

hahaaha! JAG GILLAR DET!

2010-01-31 @ 21:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0