Tråkvecka

Sen i söndags måste jag haft den tråkigaste perioden i mitt liv. haha! Kanske en liten överdrift men jag har verkligen haft sjukt tråkigt, det har inte funnits någonting att göra och jag har knappt gått utanför dörren. Men imorgon ska ta tag i mitt liv och göra något. Tänker inte slösa bort mer utav sista jullovet. Innan idag åt jag fruktsallad med JORDGUBBAR i, lite sommarkänsla mitt i snökaoset fick jag allt. Har även fått biljetterna och det till Lloret. Om man längtar. Nu ska jag vänta ut tröttheten. Hejsvejs!



Kommentarer
Postat av: klittzer

då är vi två x) fatta ja kollar fortfarande på PH! ;D

2010-01-06 @ 04:22:01
Postat av: klittzer

wzuuuup zaggy? ;D har fan kommit fram till att cimons röst är fett sexig. avsnitt 20 nu..de med strippan har fan inte kommit upp än :O sucks! så ja väntar med spänning x) nu ska ja sova! natti

2010-01-06 @ 06:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0