Toppenkväll

Vart ska jag börja? haha! Vilken gårdag! Började med förfest hos Rille med massa trevligt folk. Senare när klockan började närma sig tolv gick vi in mot stan till torget. Träffade lite kul folk och önskade gott nytt åt. Sen gick vi mot stationen för att åka till Vinslöv för att efterfesta och fyfan vilken klockren efterfest. Jag hade kunnat rabbla hur många klockrena konversationer och händelser som helst men det ska jag låta bli. Vid åtta imorse hade de flesta gått hem och vi som var kvar låg och försökte sova. Två timmar senare var det frulledags och nu kom jag precis hem. Toppenkväll helt enkelt! :D

- "Vad har du för nyårslöfte?"
- "Ehhm..Jag ska köpa en kalender."

Jag har jobbigt många bilder så dem får komma senare! :)

Kommentarer
Postat av: julia.

haha, galen gårdag/idag dag. ;D alamanackan är en viktig del av mitt 2010! en ny, mer oraganiserad, livsstil är det jag siktar på. xD

2010-01-01 @ 17:28:05
Postat av: klittzer

hahah vem fan skulle köpa kalender? x) det var fäätt iaf. wiwiee!

2010-01-01 @ 17:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0