There was a time when my world was filled with darkness

Om till och med Julia har uppdaterat måste ju jag också göra det. höhö! Äntligen är det fredag imorgon och denna hemska veckan är över, jag har kommit hem efter sex nästan varje dag. Men den har varit grymt rolig också, såklart! "Kan du skriva ut ett tomt papper till mig?". Dagen har jag spenderat i skolan till halv fyra, i stan och på madrix till halv sex och sist i solariumet till vi skulle hem. Just nu lyssnar jag på denna Miike Snow – Animal - Punks Jump Up Remix och taggar inför helgen! Yeeeah! Den är grym! Hejsvejs!  


Kommentarer
Postat av: isa

Ni är grymma. ROCKSTARS!

2010-01-28 @ 22:02:58
Postat av: klittzer

alla är vi rockers ;D haaardrooock!

2010-01-28 @ 22:50:15
Postat av: julia

detta är rock! min min speciellt. haha. eller nej, Miike snow -det är rock!

2010-01-28 @ 23:01:47
Postat av: Christine

Va har syrran uppdaterat? Hallelujah moment eller? Måste kollas in...

Ja visst var hon söt? Har ett tjog bilder med henne och de stora glasögonen med rosa bågar. Men jag håller på dem lite... lite spänning får man ju ha! ;-)

2010-01-29 @ 01:27:19
URL: http://christineiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0