Tell me I'm wrong

Idag har jag lyckats försova mig, det som inte skulle hända denna terminen. Menmen. Efter skolan gick jag på stan med Ams ett tag, vi hälsade på HG när hon jobbade. Sen gick jag och solade vilket inte alls syns med tanke på att det var nya rör och jag bara vågade sola i 4 min. Men skitsamma. Efter det åkte jag med mamma till Jysk för att handla kuddar blandannat och sen hem till Amanda för att hämta en present till David på lördag. Hemma igen åt jag, sen däcka jag rätt snabbt på soffan och därför sitter jag uppe på msn fortfarande. Men vad gör det när man har så underbara konversationer med Amanda? höhö. Nej det var en mycket detaljerad beskrivning av min ganska tråkiga dag. Imorgon blir det mer action. haha!Detta kan vara det tråkigaste inlägg jag någonsin skrivit. Säger ju att helgblogg är grejen ;)


Åhus <3


Kommentarer
Postat av: klittzer

brunt är fint =)

2010-01-14 @ 23:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0