Slut på lovet

Veckoblogg är inte speciellt kul. Helgblogga är nog mer min grej ;) höhö. Men vi kör endå. Skolan har ju börjat, helt okej just nu då jag inte har något alls att göra. Men första veckan brukar ju vara så. Igår tog HG körkort vilket firades med donken tillsammans med henne och Idahoe. Vår lilla tradition. Imorgon blir det skolan, såklart. Med en liten sovmorgonen, som jag bara nog har denna veckan. Jag kanske till och med tar jag i mitt liv och följer med mina kära vänner till badhuset för att simma imorgon efter skolan. Man måste ju börja någon gång (även om simma må vara det drygaste i världen). Påtal om skolstart, Amanda gjorde en klockren debut första skoldagen. Åh vad jag gillar våra EBsidor (alla sidor?) även om inte alla andra gör det. Nej nu ska jag vänta in tröttheten medens jag är inne på (F A V O R I T) msn.


Säger som Amanda: Då mådde man bra! (i själen åtminstonde) :D

Kommentarer
Postat av: klittzer

det här gilla ju jag! gilla som fan. och att vi är så sjukt jävla eb kan ja bara tycka är jääävligt härligt. detta är livet ;D (plus lite till som kommer inom en snar framtid..!)

2010-01-13 @ 23:35:48
Postat av: ams

jag gillar inte att skriva snippz där uppe, det låter eb om något. får bli ams! jag suddar ut amelie och skriver ams.

ehm, vad skulle jag kommentera..? Jo, härlig bild!

2010-01-17 @ 22:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0