Livet är underbart

Jag vet inte om det är min bakissida som talar nu men fyfan vad allt är bra just nu. Jag struntar i att det varken är sommar eller lov, det är inte ens fint väder. Men just nu hade jag velat stanna tiden ett tag. Det finns jävligt många idioter men det finns ännu fler underbara människor. Inte minst alla mina underbara brudar utan även alla andra man träffar. Ni är så jäkla bra och vi har hela livet framför oss. <3


Have you ever been a part of something
that you thought would never end?

Jag fick äntligen denna spellistan av Erlando, den är så jävla grym.
Lyssna och njut: Chill

Kommentarer
Postat av: klittzer

finna bara en sak att säga: halleluja. KLYSCHIGT SOM FAN, MEN OJ VA VI NJUTER LIVET JUST NU. fucking loove it ;D

2010-01-17 @ 18:33:42
Postat av: julia

JAG GILLAR DET! sitter här och lyssnar på chill-listan och kollar på dina härliga bilder på bloggen. det är ju sjukt vad mycket kul, galet, eb, pepp, roligt, klockrent, sorgligt, bra, bättre, bäst, underbart, härligt, untzigt, festligt och askul vi har bakom oss. och helt sjukt vad mycket bra vi har runt oss nu! och allt vi har FRAMFÖR oss. kan bara hålla med dig och GILLAR inställningen!

förlåt, men chillmusik plus härliga bilder leder till nostalgi, lycka och långa kommentarer. XD

2010-01-17 @ 19:33:23
Postat av: Charlotte

ja det måste ha varit den längsta kommentaren jag någonsin fått! haha

2010-01-17 @ 20:00:12
URL: http://chaarlottehamacek.blogg.se/
Postat av: amelie

lyssnar också på chill-listan! girls varje helg måste se ut som den här!

2010-01-17 @ 22:11:54
Postat av: emma

kan verkligen bara hålla med er tjejer! NI är UNDERBARA!

2010-01-18 @ 19:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0