You make my dreams come true

Denna veckan har varit skönaste på länge. Idag när vi kom dit hade vi tydligen inte en enda lektion. Så vi drog till kupolen och simmade. Eller jag & Isa badade/chillade mest i rutschkanan medans Dennis och Amelie simmade flitigt. Efter det stack vi hem till Amanda och hängde ett tag. Nu har jag nyss sovit och hade tänkt börja packa i god tid för en gångs skull, alltså nu. Endast imorgon kvar och sen blir det Österrike på lovet. Hoppas på 1-1-1-1 när jag är tillbaka ;) eller 1-0-0-0 hade varit det ultimata. höhö! Tjarrå




Kommentarer
Postat av: isa

är glad att du hejar på mig. men 1-1-1-1 hade varit det ultimata :D

2010-02-17 @ 23:19:00
Postat av: Charlotte

i n y o u r d r e a m i s a ;)

2010-02-17 @ 23:38:13
Postat av: Anonym

hahah isa om ja ändå hade varit lika snabbtänk xD gonna miss u dude! men det där ettorna ska väl inte vara så jävla svårt att fixa... kom igen! & så ett litet hjärta.

2010-02-18 @ 22:52:45
Postat av: klittzer

hahah isa om ja ändå hade varit lika snabbtänk xD gonna miss u dude! men det där ettorna ska väl inte vara så jävla svårt att fixa... kom igen! & så ett litet hjärta.

2010-02-18 @ 22:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0