Helgen

Denna helgen har verkligen varit lugn. Skönt som fan och behövligt men också tråkigt. Blir all in näste helg istället ;) tjoho! I fredags var Uf gänget här och chillade. Krängde allt som går att kränga och kollade på baksmällan. Igår var jag på väla på dagen, fick ett hallelujah moment när jag såg Jeppe (taxijeppe från kdagarna) i en svart page. hahaha! Den mannen alltså. På kvällen gjorde jag inget speciellt, vilket gjorde att jag vaknade halv nio imorse, drygt!! Nu ska jag strax åka till Kristanstad med Emelie för att äntligen kolla snabba cash :D Hejsvejs!



Här har vi honom! hahahaha. Den kvällen är med på topp 10 listan av bästa kvällarna i mitt liv. Mongotobbe & Jeppe har verkligen satt sina spår ;) höhö

Kommentarer
Postat av: Emelie

U-N-D-E-R-B-A-R-T-!



Älska den kvällen. Älska människorna. Älska sommaren. Älska oss. Älska MongoTobbe. Älska Jeppe.

2010-02-08 @ 19:03:57
URL: http://spontee.blogg.se/
Postat av: Anonym

håller med både dig och spontz. och märkte mongotobbes håriga bröst. hahahahah XD

2010-02-09 @ 16:17:41
Postat av: HG

hahahha fulla eller fulla? JÄÄÄTTEFULLA! we like!

2010-02-09 @ 22:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0