VECKAN

Eftersom vissa av mina kära vänner trodde att jag gick i idé sen förra lördan så ska jag berätta vad jag gjort.

För ovanlighetens skull hade jag inte en kamera med
hundratalsbilder med mig hem. Vet inte om det är ett bra eller dåligt tecken ;)



Jag hade en grym helg. Både fredagen och lördagen var riktigt bra.
Fredagen hos Martin och lördagen hos Jonte och sen Joel.


Bara för att du och jag var så fantastiskt grymma i helgen. Score lovah!

Söndagen var dock inte lika trevlig. Sleden som fan och fylleångest. Spenderade dagen i min säng och kvällen med Amanda&David. I måndags hade jag och Amanda sleepover, kollade på film. Båda råkade vara cancerfilmer så många tårar. På tisdagen gjorde vi lite allt möjligt, allt för att dagen skulle gå. Var på CT, hos Anna, cyklade, åt. Sen var vi ut och gick sent på kvällen som gamla tider. Onsdags var jag varit uppe i tid, åkte inlines med HG imorse sen åkte jag och mamma till hbg för att shoppa. Igår åkte jag och HG till Malmö för att mysa med Julia och Isa. Vi satt i Kungsparken och krängde allt från falafel till jordgubbar.



På kvällen hade jag och HG ännu en sleepover. Idag har vi chillat, ätit middag hos Anne. Kom nyss hem från FCHs säsongspremiär och ska alldelles strax sova. Lugn helg står på schemat, känns konstigt men behövligt med tanke på allt vi har framför oss. Det var det, berättelsen om mitt sista påsklov ;) . Imorgon blir det nya äventyr. Hejsvejs


Loveit. Förutom tanken på hur stort ens huvud ser ut i den.

Kommentarer
Postat av: klittzer

SCORE LOVAH!!!!!!!!!! hej student 2010 LOVEIT!

2010-04-10 @ 00:01:57
Postat av: HG

sötis!

2010-04-10 @ 10:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0