Loveit

Lov = tid för lama blogginlägg. Önskar jag kunde skriva att veckan har spenderats i skolan som vanligt. Men den har mestadels spenderats hemma. Skönt men onödigt. Inledde lovet redan igår med onsdagsmys. Fyra brudar, wok och för mycket onyttigheter hemma hos Julia. Idag gick man på stan som vanligt efter skolan med de andra, hann även med Graffiti. Som vanligt kanske man kan börja säga om det också. Inget ont om Graffiti ;) 

Idag har jag fått världens bästa grej i mitt påskägg <3 loveit. Jag har också fått en studentpenna som låg i världens finaste ask och champagneglaset. Bara det bästa som saknas nu. Helgen ska spenderas med enbart pappa hemma. Lugnt och skönt. Tack för det! Fan vad jag ska sova ut imorgon. Hoppas på fint väder för då blir det inlines (utan HG). Nu är det däremot sovdags, ovanligt tidigt men sömnen uteblev inatt då jag och Emelie var på fjollhumör :D och cred till den som orkar läsa detta babblet. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0