"Var det han som smittade dig?" ha ha

Förfest hos mig, riktigt roligt och massa allsång. Spårat as usual :D . Sen bar det vidare till Kristianstad och Class för mig, Emma, Julia och Isabell. Kvällen hade precis allt, ja fyfan vilken lyckad kväll. Nytt ställe, kul folk, massa dans, tequilashots, burgerking och sen somnade vi gott hemma hos Pudde. I en riktig ungkarlslya, finns inga ord för hur där såg ut. haha! Men skönt sov vi i alla fall. Lite snabb summering av kvällen, hade kunnat skriva en uppsats om gårdagen. Nu ska jag duscha så man kanske kan vakna till liv. Sen ska jag bege mig till Vittsjö.


I brist på egna bilder tog jag Julias störda bild ;) vad hände?


Kommentarer
Postat av: Julia

Hahaha! Spårat och jävligt kul! :D

2009-09-13 @ 12:47:12
URL: http://djulie.blogg.se/
Postat av: Julia

jag saknar din bilder i bloggen. snart köper jag en engångskamera till dig, sen får du scanna in bilderna. haha. ;D

2009-09-13 @ 15:11:36
URL: http://djulie.blogg.se/
Postat av: Charlotte

och jag saknar dina blogginlägg ;) . den 25e ska jag ta tag i det och införskaffa mig en ny bums! ;)

2009-09-13 @ 15:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0