"Upp å nicka, sockerdricka!"

Igår blev det fest trots allt, efter en del velande. Jag, Amanda och Katarina åkte med åtta tåget in till stan, sen fick vi skjuts hem till Emma. Riktigt roligt, som alltid. Sen drog vi till en fest som nog ligger topp 10 på tråkigast fest jag varit på. "Det blir vad man gör det till" ja, men inte igår. Så vi åkte hem ganska tidigt och krängde mackor hemma hos HG sen somnade vi direkt. Idag har jag gjort massa söndagstråkigheter, städat och gjort läxor. Nu ska jag äta och kolla på älskade OneTreeHill. Hejsvejs!

 
Kass mobilbild, men daze har boxen i högsta hugg som vanligt! ;)


Kommentarer
Postat av: Julia

KAFFEGÖÖÖK! KAFFEGÖÖÖK! ;D

2009-09-20 @ 21:45:19
URL: http://djulie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0