Stay with me honey

Tja! På tiden med en liten uppdatering kanske. Helgen har varit kanon :)



Det började med en till en början lugn vinkväll hemma hos mig med Amanda och Isabell. Men efter några glas ville vi såklart ut, vad trodde vi egentligen.



Så med sista tåget åkte vi mot Kristianstad, med stopp i Hlm där Amanda hoppade av och Malcolm på. Ovanligt trevliga tågkonduktörer måste jag säga. haha!



I kristianstad var vi halvvägs in på Class (men ett utgånget leg förstörde dem planerna) så vi gick till Hessle istället. Även kallat Hästens av HG. haha!





När vi kände oss klara på festfronten gick vi och köpte mat sen hem till Puddeman för att sova. Däcken på en sekund. På lördagen hade jag och Isa inte vår bästa dag precis. Kan inte sluta garva åt det nu efteråt. Men då var det fan inte alls kul. Turades om att vara på toan i princip. hahaha! Shit happens :D VHDSD oh yes!



Så hela lördagen låg jag i min säng, gick inte att resa mig upp helt enkelt. Men senare på kvällen efter lite mat som äntligen stannade i magen. Åkte jag hem till Julia, där även Emelie var. Vi kollade på film och sen somnade vi på varsin soffa vid 12. haha! Senare på natten var det upp igen för att vara fylletaxi åt Andre och co.



Sen kom jag äntligen hem till sängen. Sov ut riktigt på söndagen och spenderade även den dagen i sängen. Senare på kvällen åkte jag till Julia igen, där Emelie och Emma var, vi chillade och hade det mysigt. Sov även över där eftersom vi har haft studiedag idag, blev en sen natt med massa snack. Så imorse var vi inte alltför pigga. Men vi kom även fram till att vi nog är kroniskt trötta så kan ju vara pågrund av det också. höhö.




Idag sov vi länge, åt vi frulle, gjorde läxor och lite sånt. Sen åkte vi in till stan med Emelie, och sen åkte jag hem igen. På torsdag är vi lediga igen, tjoho :D perfekt vecka. Ohoj vilket långt inlägg. Men nu ska jag sova, tidig skola imorgon. Tjarrå!

Jag har väldens finaste vänner <3


Kommentarer
Postat av: Julia

underbart inlägg! <3 :D bilden på er och pudde är så himla fin! (Y) jag gillar den! och alla andra bilder! :D förutom bilden där jag står med godispåsen, ge mig solsken, orken att stå emot godis och träningsork. men det är ju höst och man är ju kroniskt trött, kan ju skylla på det kanske? XD



kissekalle spyr på en katt. hahahaha



2009-09-29 @ 17:47:33
URL: http://djulie.blogg.se/
Postat av: klittz

aawh..me lajki ^^ ps. tågkonduktören hade ja fan glömt! OMFG va snyggg han var då :P grrr

2009-09-29 @ 19:24:41
Postat av: Becca

den kommer ifrån Ginatrciot :)

2009-10-02 @ 23:19:10
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0