Helgen i ord.

"Ge mig sommar, btb och kstad." Ja tack!

Haft en chill helg förövrigt, i fredags stack jag, Amanda och Amelie och köpte thaimat sen åkte vi hem hit för att jobba med vårt UF. Kommit en bra bit nu, kommer bli kanon detta. Blev massa krängande och sen kollade vi på män som hatar kvinnor, usch hemska film. Blev tidig kväll men lika bra det, har ju varit uppe tidigt hela veckan i princip. I lördags på kvällen hängde jag och HG hemma hos henne, oboymintu plus film på svt. Mycket chill :D . Kalla mig alkis men helg utan fest med galenskaper går inte ihop. Varför måste allt roligt dö ut på hösten?. Har aldrig gillat hösten. Men nu är det verkligen svart på vitt, hata höst. Juli-barn oh yes! Vad jag gör uppe nu kan man också undra. Ska upp om 5 ½ timme. Underbart. Dessutom är jag megatäppt och har massa läxa att göra. Livet är inte lika underbart längre. Eller så är det den vanliga söndagsdeppigheten som talar. Hope so.
 




I brist på ovisade bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0