090913



Igår var jag nog mer död än levande, och det sitter i än idag. Fyfan vilken trötthet. Igårkväll körde jag till Vittsjö för att umgås med Isa, Emelie och Julia. Vi lagade mat, tog det lugnt och snackade om fredagen. Senare på kvällen spenderade vi 2 timmar ute på Vittsjös vägar. haha! Vi lekte nämligen "bilgömme". hahaha! Två lag och en massa ledtrådar via sms. Eb kan väl beskriva det hela lite, men rätt kul. Isa och Emelie tog nog hem segern, jag och Julia hade mest sinne på alla ledtrådar vi inte fattade som Tusen björnar, 28, lyxhare. Sen gjorde vi te och intog soffan.

Idag har jag legat på soffan precis hela dagen förutom när jag har hämtat mat, tänkte fortsätta med det också tills jag ska gå och lägga mig ikväll. Dessutom börjar onetreehill ikväll och det är ensam mamma söker, kan ju inte bli mycket bättre :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0