Where did the summer go?

Fyfan vad livet är sorgligt ibland. Som Julia sa nyss "Jag lever inte i hösten. Det är fortfarande sommar i min värld. Var är mongotobbe och Kstad?" Det är så jävla sant, det enda jag tänker på är hur kul allting var i somras och det enda jag längtar till är nästa sommar. Aaah kommer inte ur det, tror fortfarande inte att sommaren faktiskt är slut. Låter helt sjukt, men det är så det är. Vill inte lämna denna sommaren bakom, för den hade allt. Ingenting är klockrent kul längre för man jämför det mesta med hur det var i somras. Och nu menar jag inte att jag haft tråkigt varenda minut sen lovet tog slut, men det är inte samma sak längre. Galet är vad det var. Vad hände? Ge mig Lloret de mar, S!ESTA, studentveckorna och sen världens bästa sommar. När livet är en fest.
Jag vill ha tillbaka min Livet är så jävla underbart attityd.


"Vill untza & klösa mig genom livet igen.."

Kommentarer
Postat av: julia

gud vilket sorgligt inlägg och jag känner e x a k t samma som du. allt jämförs med sommaren. ge mig untz och klös på sommarnivå. dom två är inte samma sak längre och jag saknar det.

men fan, vi måste rycka upp oss. börja untza igen! problemet är bara att möjligheterna för en untzig-vad hände-kväll känns väldigt begränsade.

2009-10-29 @ 14:09:35
URL: http://djulie.blogg.se/
Postat av: klittz

nawh nutte då ^^ klöz

2009-10-29 @ 21:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0