Oh my god, Steve look!

Spontan lördagskväll blev det sannerligen. I sista stund blev det bestämt att vi skulle chillfesta hemma hos Julia. Så vi begav oss till Vittsjö. Blev en riktigt rolig kväll, hollywoodfru inspirerat, fyfan vad kul dom är. EXSPOOOOOOOOSED hörde man Isa säga en gång i minuten under hela kvällen. hahaha! Slutade på bästa sätt, jag, Isa och Emelie hade the time of our lifes åt Amanda och Julias deeptalk. "Puss eller pusspuss? VAD MENAR HAN?" hahaha fortfarande lika roligt. Idag har jag spenderat dagen på väla och nu ska jag kolla på onetreehill och allt annat bra som går idag. Hejdå!






Jag känner mig naken, rädd, expoooooooooooooosed! XD

Kommentarer
Postat av: isa

haha, kan man annat än älska det ordet? EXPOOOOOOOOOOOOSED

2009-10-25 @ 17:37:01
Postat av: Emelie

Hahaha. Galet kul kväll. Och bilden på dig, mig och Isa! Hur fan ser jag ut? Helt expooooosed! ;)

2009-10-25 @ 18:48:40
Postat av: charlotte

Emelie: hahaha asså snacka inte något om att se konstig ut, jag har trippelhaka haha XD

2009-10-25 @ 19:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0