Viva la vida

Igår hade Sandra sitt Goodbye I'm leaving for London party, det var kul förutom att det ju var ett hejdåparty. Men fyfan vad roligt hon kommer ha i London. Ge mig studenten. Påtal om det så sitter jag och fösöker komma fram till hur min mössa ska se ut. Svårt det där, men vet nog ungefär nu så ska beställa sen. Efter vi varit hos Sandra så blidde det ingen utgång för mig, Anna och Amanda så vi åkte hem. Sen hämtade Ida oss, tack och lov. Satans kallt ju. Så krängde vi mackor och mös i Amandas säng. Massa tårar och deeptalk, men även massa skrattande. "- Du borde äta nån huvudvärkstablett..- Men jag har ju ätit alla smulor" hahaha. Ikväll blir det kanske Vittsjö, eller så är jag hemma. Har ont i halsen och skit, så lutar mer åt att vara hemma dock :)




Nu ska jag ta tag i någon av alla tusen saker vi har i skolan nästa vecka. Hejdå! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0