Hela världen är så underbar

Förfesten hemma hos Amanda igår var hur kul som helst. Massa dansande, studentsångor och snapsvisor. Sen gick vi till björket eller snarare sprang, fick för oss att det bara var billigare innan halv tolv och inte tolv som det egentligen var. haha! Bara en snabb visit för min del dock. Visste att jag aldrig skulle dratt dit, tänker samma sak varje gång jag går därifrån. Till slut var jag hemma alla fall, efter en dyr jävla resa dock. Men helt klart värt för att få sova i min egna säng. Idag har jag inte gjort allt för mycket, kollade på Twilight innan. Bättre sent än aldrig, sjukt bra film. Har inte nåt enda viktigt jag måste göra idag, som jag alltid brukar ha på söndagar. Sköööönt som fan, ska njuta av det.









Kommentarer
Postat av: klittz

hahaha fyfan vilka bilder xD me lajki! är vi grymma eller?!

2009-10-11 @ 17:47:22
Postat av: adeline

okej tack:)

2009-10-11 @ 18:05:39
URL: http://adelaiide.blogspot.com
Postat av: Linda

riktigt bra !!!! :D

2009-10-11 @ 21:44:30
URL: http://lindaandresen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0