Two months is soon



Idag är det exakt två månader tills jag fyller 18 :D
Borde ju vara ute och fira det.



Idag har jag inte gjort något speciellt, storstädat mitt rum för det händer inte allt för ofta nuförtiden. Har varit på gymmet ett tag med Amanda också, sen övningskörde jag hem för mamma var endå i stan. Om jag verkligen tar tag i teorin så har jag förhoppningsvis körkort om två månader. Underbart att få det mitt i sommaren. Imorgon måste jag verkligen plugga på matten, hela mitt betyg (och min sommar) hänger på nationellaprovet på tisdag. Vet inte vad jag tar mig till om jag får IG på det, det får inte hända. Ska nog till väla och ikea en sväng också om jag pallar följa med, har egentligen inga pengar så får se. Just nu lyssnar jag på Eloise, har så sköna minnen från den låten. När jag hör den ser jag massa brudar dansandes överallt, på borden, stolarna och i soffan hemma hos Amanda på lussevakan. hahah! Hejsvejs!
Och brudar, när ska vi fixa skylt till Camp Eliten?

Kommentarer
Postat av: klittz

nöjd nu? ;) haha! grattis i förskött (2 månader exakt sen ja fyllde 18 :P ganska coowlt!) vi ska fixa skyllt soooooon. men de finns fan mkt vi ska fixa till dess XD fan va de kommer bli grymt ! btw ser ja fram emot alla våra road-trips i sommar (H)(Y)

2009-05-09 @ 23:04:08
Postat av: Angelica Blick

sv; ja okej :) then I see! jodå klart du kommer våga !

Jag tog min själv..med säkerhetsnål, vilket jag INTE rekomenderar , haha . Så det gjorde lite ont ja. Men om du gör det hos en riktig , som är proffs på det så kommer det nog inte göra ont :)

2009-05-10 @ 17:30:31
URL: http://aangelicab.blogspot.com
Postat av: anton

OMG camp eliten fy fan va mobbat

2009-05-15 @ 16:33:22
URL: http://anton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0