This sucks

Fan vad jag är ledsen just nu, eller arg snarare. För jag fyller år på världens sämsta dag, allt går emot mig pågrund av den nionde juli. Det finns inga uppkörningstider för vägvärket har semester, dessutom finns det inga halktider nu och sen tar dem semester i fyra jävla veckor. Har dem inte tänkt på oss som fyller år mitt i sommaren eller. Dessutom är det så att ifall att jag skulle kugga så finns det inga nya tider alls förrens två månader senare. Får sinne på detta, är det ingen som går med på att byta en halkbanatid med mig så kommer jag fan aldrig få det jävla körkortet.
blööööööö!



Några Björnbilder piggar upp i detta elände ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

fan vad tråkigt. hoppas det går att lösa på något sätt. annars får du tänka positivt, jag gillar att du redan tänker: björn. haha! ;D

det låter ju inte lovande för mitt körkort heller. det kanske är kört för mig också....

2009-05-13 @ 21:35:15
URL: http://djulie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0