Schteeeeeeeeeeeeek!

Jag har världen bästa "jag har inga problem i hela världen" känsla just nu. Finns fan ingen bättre känsla än den, inget kan stoppa en. Allt kan hända men jag kommer endå vara så jävla glad och verkligen leva utan ett enda bekymmer dessa kommande dagarna (och månaderna). Imorgon blir det tältresning och 4-dagars festivalliv börjar. Säger bara goda groggar, bästa vännerna och heta män det är det jag ska leva på i helgen. Kan det blir bättre? Fan vad vi ska schteka brudar ;)

 

ALLA älskar Björn!

Kommentarer
Postat av: klittz

fan va cool du ser ut bruden! ;D precis som det ska va! spännadne o se va de står på din tröja sen ;D hehe

2009-05-27 @ 14:59:33
Postat av: Julia

Fan vad peppad jag blev efter att ha varit där och satt upp tältet. Imorrn smäller det fanimej!!! :D (Y)

BJÖRN!

2009-05-27 @ 17:51:03
URL: http://djulie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0