Rock away ah!

Riktig härlig dag idag, förutom att man var något för varmt klädd. Har fixat lite stuffs till Siestan efter skolan, nu är det bara lika mycket kvar typ. Men har i alla fall fixat dte allra viktigaste idag. haha! Imorgon blir det att fixa lite linnen och sånt roligt, även en skylt eller ett lakan ska fixas till vårt camp. Nu är det verkligen inte långt kvar, har tjatat om dessa dagarna sen i mars om inte längre sen och nu är der äntligen här. Så jävla underbart. Får riktigt lyckorus bara jag tänker på det, vilket jag gör 24/7. haha! wellwell, nu ska jag ta tag i historian. Den allra sista inlämingsuppgiften för detta läsår och sen ska jag gå ut en sväng med Amanda när hon är klar. Hejsvejs!

 

"Jag tycker vi kan gå till ett rum!"  HAHA dör lite.

P.S. Glöm inte http://theelite.blogg.se

Kommentarer
Postat av: klittz

ja jag dog också... nästan. inte långt ifrån XD hahaha bläää.

2009-05-25 @ 20:16:44
Postat av: amelie

haha fyfan va JAG LÄNGTAR TILL SIESTAN!!

vilken jävla kick-off till en grymt bra sommar!

dags att höja glasen igen Eliten! dem har varit tomma alldeles för länge!!!!

2009-05-25 @ 23:07:11
Postat av: Zaggina

Ams: Så sant! Men vi har behövt en liten rehabperiod nu, right? ;) Så nu öser vi satan!

2009-05-25 @ 23:41:03
Postat av: Christine

Ni funderar inte på att köpa likadana skor??? Och Julia vill ha mina... Nya trenden i Hässleholm eller? Haha. ;-)

2009-06-01 @ 22:08:29
URL: http://christineiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0