Ride like the wind

Jag är så jävla uppspelt för tillfället. Det är sjukt vad lite musik kan påverka en, jag har lyssnat på tecno/basmusik hela kvällen. Energin flödar och jag längtar så jävla mycket efter öset dem sista veckorna innan sommarlovet. Dessutom tror jag att det kommer kvitta vad väder det kommer vara på S!ESTA för vart vi än är så har vi roligt. Livet är en fest helt enkelt. haha! Men nu är det snart dags att försöka sova, jag och Amanda ska ut och springa imorgon bitti. Dock inte lika tidigt som förra gången. Hejsvejs!



och Amanda, vår tid kommer ;)
Vi lever snart upp till hur vi brukar vara. haha :D

Kommentarer
Postat av: klittz

hahahah ;D vi ska jävlar i det visa dom vilka som är puzzys !!! ye ye ye!

2009-05-14 @ 23:40:37
Postat av: mie

Re: Tack så himla mycket! Vad glad jag blir! Jag kan inte säga annat än detsamma snygging! :)

2009-05-15 @ 15:28:52
URL: http://miemiemie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0