It's complicated, it always is

Idag var första gången på länge som vi hade en hel skoldag utan hålor, ovant men det gick snabbt. Idag gjorde jag även det allra sista provet (förutom ett nationella jag har missat som ska göras) sen är det bara 2 inlämningar kvar. Det börjar verkligen närma sig. Som vanligt går jag och tänker på SIESTA!, sitter och lyssnar på basshunter. haha! Men det finns ingen musik som man blir så taggad av som hans. Helgen har varit chill, nya livet nu. haha! Men det är det snart ändring på, om exakt 10 dagar är mitt peppjag tillbaka och det är även då Eliten gör comeback, right? ;) haha. Då blir det sånt jävla ös (och bad i fontänen) maha! Glömde ju nästan skriva att jag ju sprang tjejmilen i söndags, gick väl helt okej. Kunde ju gått bättre, fick håll ganska tidigt så det var rätt tungt att springa men är nöjd endå. Imorgon har jag bara en enda lektion som börjar halv 12. Så på morgonen ska jag träna med Amanda och Amelie, var ett tag sen vi gymmade nu så ska bli skönt. Nu ska jag snart sova, somnade jättesent igår för satt uppe och pluggade på geografiprovet så nu är jag helt slut. Oj, vad långt det blev. Ajja, hejsvejs!



Schteeeeeeeeek! S!ESTA BABY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0