If you can dream it you can be it

Nu är det "officiellt", blir inte godkänd i matte B för jag klararde inte nationella provet. Tråkigt och jävligt pinsamt egentligen. Men om jag ska vara helt ärligt rör det inte mig alls för tillfället, vet inte varför. "Det löser sig, det gör det alltid". Mina chillhelger fortsätter, riktigt skönt men börjar bli något tråkigt menmen. Har mycket att göra imorgon, ska plugga, skriva historiaarbete och sen skulle jag hjälpa pappa med något så jag kan tjäna lite pengar, alltid gött. Ska även hinna övningsköra lite. Så snart ska jag gå och lägga mig. Hejsvejs!




Favorit i repris snart? Får bli poolen istället för jacuzzin nästa gång ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

Det är hemligt... Du får reda på det när jag tutar utanför ditt hus! ;D

vad surt med matten, men jag gillar inställningen. Det löser sig. Speciellt när man har en massa sköna bilder som livar upp, siesta och en jävla massa nya och gamla favoriter i repris som kommer utspela sig i sommar! aspepp! can't wait! ;D

2009-05-16 @ 14:33:01
URL: http://djulie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tråkigt med matten Charlotte. Men med din inställning kommer det att fixa sig.



Röstar starkt för en helg med "poolgänget" snart. ;)

2009-05-17 @ 17:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0