Everybody is changing

Denna veckan har varit den segaste på länge, har varit sjukt trött och det känns som jag skippat hälften av alla lektioner. Menmen nu är det äntligen helg i alla fall. Dock ingen speciellt händelserik helg. Jag, Amelie och Amanda har ett löfte att inte festa, eller framförallt inte dricka innan Siestan. Så då blir det oftast att vi inte hittar på något alls konstigt nog, haha. Är endå inte sugen på fest, det händer så mycket senare i maj och i början på juni, så bättre att vara taggad då :D . Jävligt skönt att bara vara hemma och chilla. Jag kommer nog somna snart trots att klockan inte ens är tio. Hoppas på riktigt fint väder imorgon så humöret stiger lite igen. Hejsvejs!

  • 28-31/5 SIESTA! Camp Elite
  • 3/6 Utsparken
  • 5/6 Studentfirande och SOMMARLOV
  • 20/6 Midsommar (Öland hade varit fett)
  • 25/6 Åker till Kreta
  • 9/7 18-ÅRSDAG!
  • Min & Amelie 18-årsfest som inte är bestämd när dock, men som kommer bli bäst.
  • 18/7 Åhus Beachhandboll ( Lag ELITEN ska ta hem segern ;)
Fyfan vad underbart, och tänk allt annat förutom detta som händer. Ååh, denna sommaren kommer bli så jävla galen. Känner verkligen det på mig. Nu är det bara ett jobb som saknas för tusan. Ut med skiten in med eliten!

Kommentarer
Postat av: klitttzzz

det kommer den bli ;D iiiih. men min var med bäst! ser fram emot denna händelserika sommar !!!!!!!!!!!! fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyfaaaaaaaaaaan brauds !

2009-05-08 @ 22:19:13
Postat av: Angelica Blick

sv; åh tack så jätte mycket hördö :)

såg bilderna på piercingen du tog :) nice du! ska du göra det snart?

2009-05-09 @ 00:44:45
URL: http://aangelicab.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0