DAGENS.

Dagens mående: Uttråkad för tillfället, men annars glad.
Dagens låt: hrm.. So you do med Hoffmaestro är skönast just nu.
Dagens smink: Nada.
Dagens klädsel: Beiga byxor, vit tunika & kofta.
Dagens händelse: Inget speciellt än så länge.
Dagens planer: Ja, borde ta tag i historiainlämningen.  
Dagens vill ha: 28 Maj.
Dagens saknad: SOMMAR & galenskap.
Dagens fundering: Varför jag fyller år så sent? Ge mig 9/7.
Dagens bästa: Att det BARA är fredag trots att det känns som söndag.
Dagens behov: Alkohol, damn det var längesen jag var ute. haha!
Dagens köp: Nada, men tänkte följa med pappa till stan om en stund.
Dagens mat: Än så länge bara gröt.



P.S Julia, you made my day yesterday :D Hoppas inte jag också ser skum ut i dem. haha!

Kommentarer
Postat av: klittz

jag kan bara hålla med. fyfan va bra hoffmaestro so you do !!! grymt. LÄNGTAR SOM FAAAN TILL NÄSTAVECKA!!!

2009-05-22 @ 15:14:01
URL: http://klittz.blogg.se/
Postat av: Julia

Det var inga problem :) Du får dom imorrn och dom kommer säkert passa dig asbra! :D

2009-05-24 @ 18:04:42
URL: http://djulie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0