Rock away ah



Jag kan egentligen sammanfatta veckan med ett enda ord. BJÖRN. Men det är nog det mest intern som uppstått så får bli text också. Kom hem vid fyra i eftermiddags, är sjukt sleten nu så ska snart sova. Har varit en galen vecka i alla fall. Garvat sönder i liften och överallt varje dag, och har nog ett nytt ordförråd med mig hem. haha! Veckan har varit fylld med sjuka vurpor (och skador), klantighet i liftar, pulkaåkning i skidbacke och ett jävla krängande. Jag har nog aldrig ätit så mycket på en vecka i hela mitt liv som denna veckan. Men är helt okej att vara hemma igen, har ju en händelsefull helg att se framemot, det vankas fest och inte vilken fest som helst. Men nu är det sovdags.






- Var är björn? DÄR ÄR BJÖRN!
Remember: Man får aldrig böja björn.


Kommentarer
Postat av: kliiiiiiiittttzz

älsakr er era små skitar ! tack för igår, för att ni gjrode min 18årsdag underbar :D

2009-03-10 @ 21:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0