My life would suck without you


Grattis Magdis ♥

Idag var jag bara på två lektioner i skolan, dumt men skönt. Trodde jag skulle ha världens träningsvärk efter pumpen igår, men nej. Fast imorgon lär det komma. Stannade kvar i stan efter skolan idag och kollade lite affärer sen var jag, Amanda, Amelie, Johanna och Rebecca på vår första volleybollträning. Det var riktigt roligt, vi hade en egen tränare som bara tränade med oss så det var gött. Kommer dock ha väldigt ömma handleder imorn. haha! Bara tre dagar kvar till det är påsklov, fyfan vad underbart och helgen är redan inplanerad. Gött att ha lite att se framemot. Nu måste jag plugga geografi, är ute i sista minuten som vanligt ja. Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0