When love takes over

Igår hade jag, Amelie och Emma det mysigt i Malmö. Då kände man verkligen att nu är det sommarlov, underbart väder. Efter det var jag på teorilektin, det börjar ju närma sig lite alla fall. Träffade nog Amanda ett tag också, har ingen koll på dagarna men tror det. Idag har jag inte gjort någonting, första dagen denna veckan som jag har kunnat sova precis huir länge jag ville. Så har mest chillat och krängt hela dagen, hjälpte Amanda med tältet och klädde midsommarstången dock och sen nu ikväll var jag och Amelie på pump. Fyfan vad längesen det var jag tränade. Nog sen innan Siestan så det kommer kännas satan imorgon. Imorgon är det äntligen midsommar, kommer bli helt underbart men förra året är som sagt svårslaget.




Oslagbart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0