What a night

Denna helgen har varit riktigt bra. I fredags pluggade jag och Julia teori på morgonen sen åkte jag, Isa och Emelie till Linné för att hämta ut betygen. Sen satt vi oss någon timme på Madrix för att fika och chilla bara. Senare åkte jag och Isa till Vittsjö för att ha slumberparty. haha! Åt tacos och massa godis. Åkte sen på rundtur i både Vittsjö och Bjärnum, riktigt njutbar bilfärd. hahaha! Igår åkte vi hem tidigt för att slippa stressa inför kvällen. Vid 8 kom vi till Emma för att förfesta några timmar. Riktigt jävla roligt, fattar inte hur det alltid kan gå så vilt till med bara ett gäng tjejer. haha! Senare bar det vidare till Björket, för jävla tidigt var vi där men gratis är ju bäst. Fan vad vi öste, så många timmar har jag nog aldrig varit på björket förr. Men det var skitkul. En perfekt start på sommarlovet. Imorgon är det frisören som gäller och sen lite teoriplugg om det är fult väder. Hejsvejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0