Gilla läget!

Det går inte riktigt att beskriva känslan som jag känner när jag kommer hem från något oslagbart som alltid kommer finnas i ens hjärta. Men alla känner igen sig i känsla. Den är tom. Men det är värt det, det är sånna här dagar som dem senaste jag lever för. Har träffat så jävla underbara människor, har gjort galna saker, skrattat så jag knappt fått luft, öst till Lazee, untzat genom campingen och spontan piercat mig. Levt livet helt enkelt. Åh, det går inte att beskriva hur jävla roligt jag har haft på S!ESTA. Men bilderna talar nog dock orkar jag bara lägga upp en just nu.

DET MAN INTE MINNS HAR ALDRIG HÄNT!


"Vissa cruisar, andra untzar"


Kommentarer
Postat av: Julia

Så sjukt härligt! :D "untzat genom campingen" haha! BÄST!

2009-06-02 @ 10:16:28
URL: http://djulie.blogg.se/
Postat av: Julia

jaaa! haha! vi ska untza tills vi stupar! ;D

såg du mitt meddelande på facebook? jag hade ju kunnat messa, men jag har riktigt hög mobilräkning för tillfället. väldigt ountzigt. ;)

2009-06-02 @ 22:07:02
URL: http://djulie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0