Life is GREAT!

Allt är underbart just nu. Fyller 18 om mindre än 1 månad, årets roligaste högtid på fredag, endast 1 körlektion till och är på Kreta om lite mer än 1 vecka. Påtal om fredag, det kommer bli så jävla roligt, jag trodde inget kunde bli bättre än förra midsommar men detta kommer verkligen bli det. Imorse blev jag sjukt trött på mig själv, är så jävla klantig ibland. Gick  upp klockan sju för att gå på Riskettan klockan nio, kommer dit och så säger britt att den inte är idag den 16 juni utan den 16 juli. Snacka sinne, så det var bara att åka hem igen. Imorgon blir det också upp tidigt, åker till malmö med tio tåget tillsammans med Amelie och Emma. Måste hitta något blommigt att ha på mig eftersom vi har det som tema på midsommar :D


HAHA så sant!
"...Jag kan gärna vara tredjehjulet. Faktum är att det nästan är roligare att vara det! Man kan ju hångla runt som en galning med allt och alla utan att någon bryr sig... Det är ju Midsommar för faen!!!..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0