För nu är det sommarlov

Igår hade jag så jävla galet roligt. Vill bara uppleva dagen igen. Studentfirande hos Sandra, Johan och Amanda. Hos Amanda gick det riktigt vilt till, vid tio var där inte många nykta personer. Helt underbart. Kareokesjungande och massa shottande. Sen åkte vi in till Björket, blev avslängda från tåget i Tyringe. Haha så jävla stört. Menmen vi kom til Björket tillslut endå, ville aldrig att det skulle ta slut. Var det bästa på länge. Nu vet man var öset är, utsparken var ju inte alls kul om man jämför med igår. Imorse märktes det verkligen att dte blev för mycket päronshots, fyfan säger jag bara. haha! Men det ska märkas att man lever ;) . Jag har nog inte riktigt förstått att vi har sommarlov nu, vårt sista och allt. Känns konstigt att kunna göra exakt vad man vill nu. Jag vill bara skrika ut hur jävla glad jag är. Fyfan vad underbar gårdagen var.

Våra eliter, fyfan vad ni är bra <3




Kommentarer
Postat av: klittz

ÅH FYFAN VA UNDERBART !!!!!!! ja älskar det du skriver, det är så sant o helt jävla sjukt ;D NU ÄR DET ÄNTLIGEN SOMMAR 09 MED ELITEN!!!!!

2009-06-06 @ 16:55:00
Postat av: snippz

fyfan va nice!! next stop: MIDSOMMAR!

2009-06-08 @ 17:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0