We are the world's greatest

Ikväll har vi haft lite grillkväll här. Har varit riktigt mysigt, totalt nyktert och bara allmänt chill. Amanda x2, Sandra, Emelie och Julia har varit här. Egentligen skulle vi haft utdelningskväll för grejorna från sexpartyt men det blidde inte så, så klittz och daze får hålla på sig till fredag istället ;) haha. Så det blev grillning och massa snack om kommande helger. Massa planer nu i alla fall, skönt att ha två helger planerade. Kommer bli riktigt roligt, måste ju passa på att ha kul denna helgen för nästa vecka kommer nog bli den mest krävande på hela året. Fyfan säger jag bara. Tack för en skitkul kväll, ser framemot helgen <3



- "Meeen, då missar jag Mr. mys imorgon"
- Vem fan är Mr. mys? ERNST!
haha! OM det är klittz i ett nötskal


Kommentarer
Postat av: klittz

jag älskar att kommentera ^^ för du har iaf nått att kommentera... ;D ooh va det va möjsigt idag, fan va ja älskar det. och det slog mig att ja inte missar hela mr. mys imorn =) glad för det, hihihiih

2009-07-30 @ 01:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0