we are the world <3 OM vi är

Har haft två helt underbara dagar. Det har varit riktigt roligt och galet. I fredags bestämde jag, klittz och HG att vi skulle ha lite groggkväll hemma hos HG. Gjorde goda drinkar och hade sjukt kul. Så vid tio tog vi tåget in till Kristianstad, i hlm hoppade delar av eliten också på. fyfan vilket ös det blev på tåget, sommar 08 känsla. Inne i stan var det ett jävla ös också, både på "hästens" hahah och i tälten. Igår skulle vi in där igen. Började hemma hos HG med ett sexparty, riktigt kul. En del saker var ju asäckliga. haha! Men vi kom nog upp en del summor endå. Efter det så bar det in till stan igen, var lika kul igår. Kvällen avslutades med den galnaste taxituren nånsin, "I wanna know what love is". Vi garvade nog konstant från Kristianstad till vittsjö. haha! Men imorse var det inte lika roligt längre fyfan vad sledet det var, så ska bli riktigt skönt att få sova ut ikväll. Hejsvejs!











"Säg vart jag ska snigla och jag gör det!" HAHAHA
OM jag gör!


Kommentarer
Postat av: Julia

OM jag gör! hahaha! stört. Sjukt galen gårdag. ;D

Ge mig en säng, jag däckar snart. snark. haha !

2009-07-12 @ 21:25:04
URL: http://djulie.blogg.se/
Postat av: klittz

men OM vi är!!!!!!!!!! ;D ååååh fan va ja älskar osss.. ps. ge mig mr paradise

2009-07-12 @ 22:59:51
Postat av: HG

Hahaha sjuka, spårade dar' fy fan va roligt jag haft. varenda bild bara visar hur jävla galet allt varit! love to elit. (lätt tatuering!)

2009-07-13 @ 12:17:22
Postat av: Emelie

Fan vilken underbar kväll!

Tack tack! ;)

2009-07-13 @ 21:00:57
Postat av: klittz

en klump i magen ....vafan tog detta vägen?!?! ge oss tillbaka !!

2009-09-14 @ 19:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0