Baby It's a new age

Igår hade Sandra förfest innan björket. Var några tjejer, en liten lagom skara. Shottade, fjolla oss och snackade djupa saker. haha! Efter ett tag kom några grabbar också, gick lite vildare till då. Några saker gick i sönder och sånt. Menmen. Sen gick eller snarare sprang vi till Björket i regnet. Och jag lyckades tappa mitt leg, ååh kan inte sluta störa mig på det, helt nytt dessutom. Men Björket var något överskattat igår, eller man hade väl inte tråkigt precis. Men alltid samma folk där känns det som. Efter lite letande och kaos så körde Julia mig hem till Sandra där jag sov. Morgonen var inte nådig, hela högen hade nog mer eller mindre tappat minnet från klockan 23. haha! Jag och Daze gick hem till Amanda och Amelie och så chillade vi och åt pizza. Sen har jag bara varit hemma, denna söndagen har varit lika tråkig/ångestfylld som alla andra haha men imorgon blir det körskolan hela dagen och sen kolla klittz tattoo :)










Kommentarer
Postat av: klittz

asså du har alltid bäst bilder baby ;D i looooooooooooove us

2009-07-26 @ 22:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0