That's fucking teamwork

Gårdagen, ja vart fan ska man börja. Denna sommaren blir bara bättre och bättre. Men imorse hade jag nog en liten livskris, usch så här dåligt har jag nog inte mått på år och dar. Sandra och Amanda kom ut till Åhus där jag och HG redan var, la oss på stranden och sen kolla vi lite beachhanboll. Senare handlade vi lite, jag gjorde debut med att visa leg på coop. haha! Sen fixade vi oss och började gå ner mot stranden där vi tänkt sitta och förfesta. På vägen dit han det bli en och annan skål, "Vi måste skåla för något vid varje stople" haha 1 meter mellan stoplarna. Till slut kom vi till stranden, och då kom Emelie och Julia också. Fick även sällskap av några män(?) från nånstans långt upp. Något efterblivna. haha! Resten är väl en dimma som vanligt haha nejmen hände sjukt mycket roliga grejer. En krossad bakruta på Julias bil tog endå priset, hahaha jävligt komiskt idag men inte lika kul igår kanske, bara en person som kan lyckas med nåt sånt. haha! Till slut var jag och HG tillbaka i stugan och sovandes på mindre än 1 min. Imorse var det inte kul att leva vill jag lova och jag har fått världens fulaste näsa dessutom. Tack för ännu en galen kväll brudar!







"Kolla denna, jag äter den nu.." HAHAHA

Kommentarer
Postat av: Julia

Sjukt konstig kväll. Jag snackade med Marc idag igen. Stackarn, jag tycker nästan synd om honom. Men, men han får skylla sig själv om han är så smart att han klättrar upp på ett biltak, han lär inte göra om det iallafall. haha.

2009-07-18 @ 15:57:13
URL: http://djulie.blogg.se/
Postat av: klittz

är vi bäst? OM vi är! ;D 'klittz är det kuk på gång???' XD HAHAHAHA

2009-07-18 @ 20:28:02
Postat av: Julia

jag var helt nykter och lyckades ändå pricka in tre helt fantastiska bilder. hahaha. ;D

2009-07-20 @ 10:30:17
URL: http://djulie.blogg.se/
Postat av: klittz

förhelvete ta en tillbaka till detta !!!!!! vad händer? XD

2009-09-14 @ 19:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0