Sometimes you got to say please

Fyfan vad veckorna är sega, känns som att man slösar bort hela sommarlovet när det inte är helg. Igår eller var det i förrgår kanske, har dålig koll så plockade jag och HG blåbär och chillade. Kändes som världens längsta dag. Idag har jag varit i Viken och hälsat på nässkusiner sen inom väla en sväng. Det är ju riktigt varmt idag hoppas det håller sig resten av veckan, hade varit najs. Imorgon åker jag in till hlm tidigt för att gå på riskettan och sen ska jag och klittz fixa en grej, sen åker jag till Åhus och stannar till lördag tror jag. Ska bli skönt att äntligen göra något. Helgen ska bli riktigt rolig, men förra är nog oslagbar så jävla galen. Det är SÅ sommarn ska vara.


OM vi alltid lyckas ;)

Kommentarer
Postat av: Angelica Blick

sv; det är MGMT som gjort den :) och den heter time to pretend !

2009-07-16 @ 14:38:47
URL: http://aangelicab.blogspot.com
Postat av: klittz

OM vi alltid gör. Nu kommer jag och daxe till er i åhus ;D <3

2009-07-17 @ 08:35:35
Postat av: klittz

OM vi alltid gör. Nu kommer jag och daze till er i åhus ;D schtek &suuuube<3

2009-07-17 @ 08:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0