I need you right in front of me..

Plugg som vanligt idag, det börjar ta sig nu. Känns inte så himla hopplöst längre. Efter körskolan vid fyra eller nåt åkte jag och Amanda till Malmö. Gick lite på stan, jag hittade min älskade jacka som jag såg på internet imorse och Klittz shoppade en klänning. Sen mötte vi Julia och gick å köpte chinaboxmat på adolfstorget eller vad det heter. Satt där ganska länge, snackade om helgens bravader. OM det alltid är lika kul att snacka om. haha! Skitmysigt hade vi alla fall. Kom nästan precis hem så nu ska jag bara chilla, har ju inte suttit vid datorn på heeela dagen så måste ta igen xD . Hejsvejs!



"I'm in looove with an alien.." HAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0