..

Idag har jag haft världens chillaste dag, som vanligt vill säga. Men har hunnit träffa både Amandorna och Amelie. Imorse var jag och HG på cafét och fikade/åt frulle. Nu ikväll var jag i Helsingborg med amanda och amelie, dock inte för att festa. Var där för att äta och kolla läget. Fett med folk, man pallar nog inte allt folk där om man är helt nykter. Bara störigt, men kul hade vi alla fall. "Kan man få take away på en tallrik?". Nu är jag nyss hemkommen, innan tolv och spiknykter. Jävligt skönt faktiskt, då kan man ladda riktigt inför imorgon. Ska bli så jävla roligt. OM man blir taggad när jag får världens bästa sms av daze: "...Hälsa alla att imorgon blir det syppe på elitnivå. Ingen jävla svagdricka accepteras xD". Men nu är det sovdags alla fall. Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: klittz

iiiiiiiiiiiihihihihhii wiiiiiiiiiiiiiiiieeeeoooooooo ;D så känner jag just nu!

2009-07-25 @ 00:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0