The perfect game to play



Sitter och kollar på sommarbilder för tillfället. Åh! Jag längtar som en galning. Till solen, värmen, alla snygga kläder, Siestan, alla sena kvällar, att vara brun, alla spårade fester, chilla på stranden, att åka utomlands och bara ha det helt jävla underbart! åååh! Annars har denna veckan gått sjukt fort, redan helg. Det är läskigt hur snabbt tiden går, nyss hade vi jullov och redan om nån vecka är det sportlov. Jag vill inte att tiden ska gå så fort, jag vill ha sommar sjukt mycket men samtidigt vill jag bara stanna tiden för jag vet att sommarlov tar slut så himla fort, och det är dessutom vi 91ors sista riktiga sommarlov. Det är sorgligt, "the time of our lives" är slut om 3 terminer. Fast det sägs ju även att det är efter studenten som livet börjar på riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0