What a night boys and girls

Vilken kväll, helt underbart. Vi började vid klockan sex med middag hemma hos Emma. Började lite smått att förfesta där också. Sen bar det vidare till stationen för att åka till Vittsjö. I alla fall för mig och några till. Resten skulle på olika håll. Men det blev ju bra endå. Fick önska gott nytt år vid åtta istället. Ös som fan i bussen påväg till Vittsjö, riktigt roligt var det och packat med folk dessutom. När vi kom till Vittsjö var det in i lokal och börja dricka & dansa direkt. Ganska glest på folk i början, men lika kul för det. Till slut var där packat med folk. Jag märkte knappt tolvslaget, min skumpa trilla i marken och min cigarr funkade inte. Men förutom det var det en förjävla lyckad nyårsafton. Verkligen. Vid halv fyra kände vi att det var dags att dra oss hemåt, mot Julia. Lita tjatande om jacuzzibad påvägen dit, men det blidde inte något badande endå. Men lika kul hade vi för det. Somnade nog inte förrens vid sex, nästan lite sommarkänsla över det hela. Som pricken över iet har jag fått veta en grej som jag kommer leva på långt framöver. hahaha kanon! Snabb förklaring av kvällen, detaljerna håller vi för oss själva. haha. Idag är jag allmänt deppig, fysiskt bra men psykiskt dåligt. Men 2009 kommer bli ett härligt år, det vet jag.
GOTT NYTT FUCKING 2009!









- "Jag tror vi måste amputera mina tår"
- "Är det hajtänder i madrassen?"

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack för en riktigt rolig kväll!!



Måste bara ta det där jaccuzzibadandet en kväll! :D

2009-01-02 @ 17:44:07
Postat av: julia

hah! "är det hajtänder i madrassen?" självklart! ;D

lyckad kväll!

håller med emelie där över, vet inte när vi ska pressa in det bara. imorrnkväll kanske?

2009-01-05 @ 11:46:06
URL: http://djulie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0