We're just racing time but where's the finish line?

Var visst ett tag sen man skrev här. Men finns inte så mycket att skriva. I helgen hände inte så mycket, kommer inte ens ihåg den. Dock inte pågrund av alkohol. haha! Idag har nog varit en av de roligaste skoldagarna på länge, om endå alla onsdagar kunde vara så här. Har nog skrattat mig igenom halva dan. Man kan ju inte bli annat än glad på våra spanskalaektioner, och även på mattestugan. Skönt med redan torsdag imorgon, sen helg igen. På söndag åker jag och HG till fjällen. Känns som vi inte kommer att komma hem hela. haha! Ska bli sjukt skönt att slippa skolan trots jag missar en del. Nu ska jag kolla teve sen sova. Hejsvejs! 



Ge oss 14 Mars.
ÖS säger jag bara! :D


Kommentarer
Postat av: klitttttzzzz

hahaha XD livet är förjävla underbart med er!!! "HÅLL DU TYST så ska jag ge dig ett smek ... ooppps :O" komemr aldrig glömma din min XD mohahahaha!! fyfan ja kommer sakna er när ni är borta! buhuuu... men sen äre inte långt kvar till eliten samlas igen ;D 14 mars!!!! tjhoooo - livet kan inte vara annat än underbart när man har Eliten! ♥ sweeet! ps. i love your blogg ^^

2009-02-26 @ 09:14:19
Postat av: HGGGGGG

Håller med klittan! både på 'älskar din blogg' och 'livet kan inte va annat än underbart när man har eliten' (Y)

VI DRAR TILL FJÄLLEN! FEST HELA KVÄLLEN!

see ya! <3

2009-02-27 @ 07:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0